Monday, July 13, 2009

Ka mina!

Uskumatu, et ka mina hakkasin nüüd blogijaks. Tundub, et ma olen väga mõjutatav inimene (attention those who are interested in doing that) ja eriti mõjutab mind mu sõbranna Ebe. Ma ei hakka siinkohal üles lugema neid muid asju, mida olen teinud, sellepärast, et tema on seda soovitanud, aga blogimine on üks asi. Ta nimelt ütles, et kuna õpin huvitavat ala - perekonna psühhoteraapiat - siis oleks hea vahest kontsentreeritud kujul sellest ülevaadet saada.

Tihti tunnen end Sex and the City Carriena, kes vaatab ümbritsevat ja imestab ning tahab arutleda, et miks elu ja asjad sellised on ja kas teised näevad asju samamoodi. Võib-olla ka siin leidub muga kaasa arutlejaid, ka neid keda ma ei tunne ja iseenesest oleks see ju vahva saada teada ka võõraste inimeste arvamusi teatud teemadel, kelle sarnane ma näiteks üldse pole või natuke olen, aga natuke ka pole.

Igatahes kuna mu uus karjääri on mu kirg ja ma arvan, et lai arusaam ja tolerants aitab mul seda tööd paremini teha ja inimesi paremini aidata, siis see ju on good enough reason küll, et blogijate ridadega liituda.

6 comments:

  1. väga hästi kirjutad, väga hea, et hakkasid blogima. Ja kui põnevat eriala Sa nüüd omandad. Pane siia oma õpitud tarkused kirja, ja ma tulen varsti Su juurde tarkusi ammutama, sest minu pered ei püsi koos kohe kuidagi. Ma olen vist liiga kunstihingega...

    ReplyDelete
  2. väga hea ja aitäh! Kui nats juurde õpin, siis blogin sel teemal "Kunstnikuhingega paaride elu" :)

    ReplyDelete
  3. Teretulemast sellest moodsast viirusest nakatunu!

    ReplyDelete
  4. Jeerum, mis laheda blogi ma leidsin! Kust ma siia sattusingi, läbi Mai blogi trafficu vist :D. Muidu poleks teadnudki, et Kärdil selline tarkuste ammutamiste laegas avatud.
    Kirjuta aga, ma luban kommimas käia (sest minu arvates on alati nii hea, kui keegi ikka kommentaare ka kirjutab :))

    ReplyDelete
  5. Tervist jah! Mul on väga hea meel, kui on huvitav ja kui arutelu ja kommentaare ka tuleb, et oleks elav värk mitte minu monoloog. Nüüd jääb väike vahe sisse kuna sõidan puhkama, aga esmaspäeval kirjutan kindlasti jälle, sest ideid on palju.
    Ja väga ootan ka lugejatelt ettepanekuid, milliseid küsimusi adresseerida.

    ReplyDelete