Thursday, August 13, 2009

Mehed, lähedus ja seks

Oprah on üks tark naine ja teeb tubli tööd, et ameeriklasi erinevatel teemadel harida. Tänuväärne on ka tema püüe teleka vahendusel elementaarset sex educationit jagada, sest tundub, et sellest on puudus. Sealt õpib isegi nii mõndagi.

Näiteks viimati hoiatas ekpert ehk sex therapist naisi, et nad ei tohi mehi seksist ilma jätta nt karistuseks, sest seks on meeste jaoks läheduse tekitaja. Ma pole osanud enne nii mõelda, aga it kind of makes sense, kui ka näiteks oma suhetele tagasi mõelda. Pärast seksi, on mehed tõesti kuidagi hellemad ja ka komplimendid tulevad kergemini. Arvan, et enamus teab, kuidas kaugenemine mõjub, et mingil hetkel on ehk hea mugav, et keegi ei "tüüta", aga see kasvab võõrdumiseks ja hoidku selle eest, et tekib kõige jubedam üksinduse vorm - suhtes end üksikuna tundmine. Seega pidage meeles, naised, lähedus meeste jaoks tekib läbi seksi.

Naiste kohta räägiti seal ka. Nimelt mainiti, et naiste jaoks võib eelmäng alata ka paar päeva enne seksi ja selleks võib olla mehe abi kodustes töödes või lastega tegelemises. Kui naine näeb, et mees hoolib ja hoolitseb, siis see avab tema seksuaalsuse.

Oeh, kuidas seda kõike küll praktikasse panna! :)

7 comments:

  1. :) tegelikult teoreetiliselt ei räägitud seal saates midagi uut...loe kas või mehed on marsilt ja naised veenuselt...aga jah...selles on tõde, et mehed vajavad seksi et avada end armastusele ja naised vajavad armastust, et seksida...lõppkokkuvõttes vajame me kõik nii seksi ja armastust...ideaalne oleks, kui need oleks koos ühes suhtes :)

    ReplyDelete
  2. Mul on üldse tunne, et väga harva kuuled midagi täiesti uut, pigem mingil hetkel jõuab see juba kuuldud info kohale. Ehk on see siis, kui teema kuidagi endaga haakuma hakkab. Ma lihtsalt tean mitmeid naisi, kes mõtlevad väga üheselt, et mees ei ole nt täna seksi väärt ning nö ei anna kätte. Samas nad aga unustavad nö big picture. Ja vot sellepärast on mul hea meel, et seda meelde tuletatakse, olgu see siis tõesti kasvõi telesaates.

    ReplyDelete
  3. nõustun sinuga...üldiselt olen ka ise aru saanud, et asju ei saa väga üheülbaliselt võtta...ja seks on viimane asi millega mängida inimese puhul, kes natukenegi hinge läheb...lõpuks saad ise "vastu vahtimist"

    aga mulle meeldib, et sa suhete teemal kirjutad...ma avastasin, et ma nagu teaks üht-koma teist, aga kirjutamiseks pole mul kas piisavalt aega, süvenemisvõimet või tahtmist...sinu mõtetest midagi edasi arendada või enda jaoks asju läbi mõelda on palju lihtsam :) päikest!

    Mariann

    ReplyDelete
  4. Aga siis ma kutsun sind kaas-kirjutajaks commentitena! See oleks tore! Ja algus on juba tehtud ;)

    ReplyDelete
  5. No aga naiste jaoks ka ju! Loob seks lähedust, ma mõtlen. Enamasti ikkagi naised ju naudivad ka seksi ja eelistavad jääda tukkuma kallima käte vahel hingamist aelglustades. No?

    Ja see karistamise asi... See on ju täistotrus. Kas naistele meeldiks siis kui õhtul mehele lähendes öeldaks talle "tead, ma arvan, et sa ei olnud täna väga hea naine, sa oleks ikkagi pidand jõudma selle ja selle töö ära teha, ja üldse õhtusöögiks oli jälle pakisupp! Täna me ei seksi. Head ööd!"? Vaevalt küll. Miks naised siis meestega nii käituma peaks?

    Ja üldsegi, on palju õppida sellelt usa koduperenaiselt, kes kinkis oma mehele sünnipäevaks aasta aega iga öö garanteeritud seksi. Mees ei olnud alguses nõus vastu võtma kingitust, aga pärast mõningast mõtlemist tegid nad selle testi ikkagi läbi - seksisid aasta aega iga öö, kasvõi hambad ristis. Ja praegu meenutavad seda kui oma parimat ja lähedasemat kooseluaastat.

    Naise sõnadega: "Of course, there were times I felt overwhelmed by the prospect of daily sex, or just wanted to be on my own. But the gift brought something back to our marriage that I didn’t even know was missing — intimacy.
    Before, I thought sex was the icing on the cake of a good marriage. But now I realise I had no idea what I was missing.
    We communicated better, talked more, had more fun (between the sheets and out of them) and connected more."

    Praktikasse? Lihtne - seksige, kallid, see mõjub hästi! Nii sulle, talle kui suhtele.

    ReplyDelete
  6. oi, ma olen tänulik sulle selle commenti eest! Aitäh! Good points ning huvitav ja õpetlik näide! Loodan, et kommenteerid ka edaspidi.

    Karistame teemal on minu meelest väga hea point, et kui mees nii teeks, siis see tunduks naisele ikka täisnõme. Hea on seda kuklas meeles pidada kui peaks tahtmine tulema taoliselt käituda.

    Mu esimene reaktsioon selle igaöö seksi osas oli ouch, et kas nii kuidagi automaatseks ei muutu, aga jah ma usun, et kui see on niikuinii selline kokkuleppe, et teeme, siis on mõtet see ju ka meeldejäävaks ja nauditavaks teha ning see paneb juba edasi mõtlema, et kuidas kaaslasele ja endale neid emotsioone tekitada. Ma usun, et see lähendab. Huvitav mis järgmise aastaga juhtus, seda tahaks ka teada.

    ReplyDelete
  7. Otsi amazonist (või ebayst või kriso.ee-st): Charla Muller "365 Nights: A Memoir of Intimacy".

    ReplyDelete